2011. június 7., kedd

Hát ez megint nem jött össze

Úgy látszik, nem vagyok elég rendszerető, hogy folyamatosan bejegyzéseket írjak...
Vagy inkább csak sajnálom azt a szabadidőt, amit másképp is tölthetnék.
Elgondolkodtam, hogy mások hogyan csinálják?
Egy színvonalas blogot a felszínen tartani nem kevés meló. Persze a legtöbb ilyen blog írója gyeses kismama vagy otthonról dolgozik, vagy épp a saját vállalkozásába vág a blogolás tevékenysége....

Rá kellett döbbennem, hogy én nem tudom szívvel-lélekkel csinálni. Pedig most is (mint mindig) nagy volt az elhatározás, hogy én legyek a következő urbánív-inspirációkponthú-kicsivú egyben. Hogy majd én mondom meg a tömegeknek a tutit, mit, hol, hogyan és mikor érdemes...

Egy jó tanács: mindenki úgy csinálja, ahogy NEKI jó!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése